Stel?

I Detta får dig att le.,
Haha, jag kan inte låta bli att läsa Kissies blogg - mest för att hålla mig uppdaterad om alla märkliga grejer hon har för sig, och för några dagar sen hittade jag den här bilden.
Och anledningen till att jag bloggar om den är för att jag skrattade när jag såg den. Titta på hennes panna - när jag höjer på ögonbrynen så rynkar jag pannan, och jag tror att det blir likadant för er?
Men inte för Kissie. Haha. Hennes panna får inte en enda rynka, förutom en liten enstaka precis ovanför ögonbrynet - resten är stelt.
Jisses.

Det ser väldigt stelt ut, botox eller något annat gift kanske? Haha. Håller ni med mig? :) haha.
Och något annat i hennes utseende behöver jag egentligen inte ens nämna. ;)

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinenberg.blogg.se/

Haha ja hon ser för hemsk ut... Man känner sig inte avis precis :p

Skrivet av: Anonym
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

ja hua, vad hon förstört sig själv och förmodligen kommer hon bli beroende av plastikoperationer för att försöka komma tillbaka till hur hon en gång såg ut. :/




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: