Byta drivknut,

I personligt.,
Den senaste månaden har min bil varit trasig - drivknuten rasade sönder när jag och Elsa kom hem från vårt senaste besök hemma hos mamma och syster. Och den har stått i carporten sedan dess, då det inte har funnit någon drivknut att köpa, eftersom den var slut i varenda butik. ( vi ville köpa den på Biltema eftersom den var typ tvåtusen kronor billigare än på Bilmetro och Mekonomen ).

Min trasiga drivknut och damask - och min enormt smutsiga bil. Haha. Den var nästan gul av all pollen, bleh.

Duktiga J. ♥

Och nu har J bytt drivknuten, ( med lite hjälp av snälla Nicklas ), bytt från vinterdäck till sommardäck och sen har vi tvättat och städat bilen - så nu är den redo för besiktningen - IDAG. Haha. Vi är ute i sista minuten. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: