11.04.10

I personligt.,
Idag har jag varit i min pluggbubbla nästan hela dagen. 
Dagen började med en liten sovmorgon och sen gosade jag ner mig i soffan med datorn i knät och öppnade InDesign och layoutade lite. J och Elsa åkte och hälsade på hennes farmor och farfar på förmiddagen, så att jag fick lite lugn och ro. :)
När de kom hem så var Elsa sååå trött men hon hade somnat till i bilen på vägen hem och sovit typ 5 minuter och det tyckte hon räckte, så istället ville hon vara vaken och übergnällig. :/ mindre skoj för mig som fick sitta med henne i knät och försöka trösta, men ingenting dög.
Men det blev lite bättre efter en stund och då myste vi lite innan det var sovdags. Då fick hon lite välling och sen borstade jag hennes små tänder innan vi nattade henne. ♥

Kvällen har även den, spenderats i pluggbubblan och nu är det snart tid för att borsta tänderna och mysa under täcket, jag är trött och behöver sova - för imorgon blir det definitivt ingen sovmorgon. Haha. Och Elsa ska förhoppningsvis till dagis. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: