11.04.07

I personligt.,

Om en liten stund ska jag åka till skolan, fick låna J:s bil idag eftersom min fortfarande är trasig. :/ Och Elsas farmor kommer hit och är barnvakt åt Elsa den lilla stunden som jag behöver vara i skolan. :)

Förmiddagen vigs åt skolarbete och eftermiddagen kommer gå åt till att leka med Elsa. ♥
Och när J har kommit hem från jobbet så ska jag nog ta mig ut på en löpartur, om träningsvärken i mina vader minskar lite. :) Ikväll kommer jag hoppa in i min lilla pluggbubbla, som vanligt. ;)

Och igår skrev jag att jag trodde att jag hade det mesta under kontroll - jag tror att jag tar tillbaks det. För idag känns det som om jag inte har en aning om vad jag håller på med? Haha. :)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: