Trööött.

I personligt.,
Oh my god - jag är såå trött. Det svider i ögonen och jag får kämpa för att hålla dem öppna.
Mannen ligger och sover, jag har lekt med Elsa och nu tittar vi på Bolibompa. Det vore nog på sin plats med lite frukost, energipåfyllning men jag vet inte om jag orkar det riktigt än. Hehe. :)
Idag ska jag försöka påbörja en uppgift i Photoshop - färgkorrigering - och innan söndagkväll ska den gärna vara avslutad. :)

Planerna för dagen? Hm, regnet öser ner så det blir nog inomhuslek idag. :) Måste ta mig ner på stan och köpa refill till Elsas blöjhink, woho. :)

( det är så man firar när man fått studielånet, blöjrefiller, och när man får barnbidraget så firar man med att köpa blöjor - det vet ni väl? Haha. )

  
Skrivet av: ellenojag
I   Blogg: http://ellenojag.blogspot.com

Hahaha javisst är det kul att lägga pengar på blöjor och refiller ;) men va gör man inte för de där små!! Happy Fredag på er!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: