Kalas.

I Elsa och hennes vänner.,

Idag har vi varit på kalas hela dagen. ♥ Väldigt mysigt.
Och nu mår jag dåligt, av allt socker som jag smaskat i mig under dagen, haha.

Först var vi på 1årskalas hos Sam. ♥

Sam fick paket. :)

Snöret var allra roligast. hihi. ♥

Men dammsugaren var rätt fin den med. :)

Tur att mamma hjälper till att öppna paketen. :)

William hittade en större dammsugare, haha. :)        Grabbarna går och Elsa kryper, under bordet. Haha. ♥

Sötnöten skulle hålla en boll i varje hand, och krypa samtidigt. Haha. ♥

Åh, älskade barn.

På det här viset kröp hon ganska länge, hihi. Och med häng på leggingsen dessutom. ;)

Sam ville inte vara med på kort. ;) hehe.                 Och Elsa kryper på. Haha.

Elin bjöd på banan, mums tyckte Elsa. :) William och Joel smög in i bilden de med. ;)

William säger hejdå till Elsa. ♥

Och sen på kalas hos Amanda och Liam. ♥

Amanda öppnar sina paket och fick en Hello Kitty t-shirt och en Hello Kitty mössa. :)

Liam var så rolig när jag bad honom visa mig vad han fått av oss. Då la han tröjan och mössan i en hög på golvet och tittade in i kameran. :) haha. ♥

Jag avslutar blogginlägget med en häftig bild på Liam. :)

Tack för en jättebra kalasdag allihopa. ♥


  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Det är vi som ska TACKA för att ni ville komma och tack för dom underbara presenterna =)

Sam hade inte kunnat få ett bättre första kalas!



kram vännen

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Ser ut som det blev ett jättebra första kalas för Sam :) Synd jag jobbade och inte kunde komma. Men fick ju fira lite på lördagen istället :) Fina bilder som vanligt! Kramar




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: