Angående polisanmälan,

I personligt.,

Polisen ringde mig idag - då fick jag veta att den där killen som jag polisanmälde igår hade hela 45 polisanmälningar innan det, sen i mars detta år! Så nu hoppas jag verkligen att han åker dit. Idiot.


  
Skrivet av: ellenojag
I   Blogg: http://ellenojag.blogspot.com

Ja hoppas för fan han åker dit, precis som du skrev, även om det inte hjälper dig så är den en princip sak, man lurar inte folk!!



Go girl!



kram

Skrivet av: Ida
I   Blogg: http://idamureen.blogg.se/

Hej!

Hoppas den rakcaren åker dit!

Jag ska skriva ett reportage om nätbedrägeri och jag undrar om du vill ställa upp på intervju. Jag är i stockholm så vi kan ta det på mail eller chatt. Chatten vore bäst. Typ facebook?

Skulle vara jättekul om du ville ställa upp :D



Ida

Skrivet av: Heidi
I

Hej :)



Jag har råkat ut för denna person oxå :(



Hur gick det för dig?

Ska polisanmäla han idag, hoppas det går bra.



Hoppas det löser sig för dig :)



Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: