10.09.25

I personligt.,
Oj oj vilken toppenkväll det blev igår. :) Eftersom bilder säger mer än ord så blir får ni veta mer om kvällen i bilder, i ett senare inlägg. :) hihi.
Och idag mår jag precis som jag förtjänar, haha. Huvudet är lite tungt och jag är trött, trött, trött. :)

Dagen har jag och Elsa spenderat på 5:an tillsammans med Jenny, Kajsa och Frida. Mycket trevligt, jag vilade lite, heh, och Elsa lekte med dem. :) tihi. Elsa glömde nästan bort att jag var där, såå roligt hade hon. Trollungen fullkomligt älskar att vara i fokus, om alla tittar på henne och hennes små bus så är hon väldigt lycklig. hihi. ♥
Brudarna är nog alldeles utmärkta barnvakter, hihi. :)
När vi kom hem så somnade Elsa på en gång, en utslagen hjälte som sov hela två timmar. Och det var väldigt, väldigt länge sen hon sov så lång tid mitt på dagen.

En lugn och skön lördag, som avslutas med soffmys, helt ensam - då Elsa sover och Johan är iväg på födelsedagsfest. Men jag har ju lite glass som sällskap, haha. :)

  
Skrivet av: ellenojag
I   Blogg: http://ellenojag.blogspot.com

haha nej man tål ju ingenting längre!!

låter som en klockren lördagkväll, speciellt det där med glassen ;)



Ja jag tror nog den från didricksons ligger etta på min lista också, älskar färgen och pälsen!! vi har också en gamal polarn overall som min syster haft, funkar perfekt som dagisoverall!!



kram på dig

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

det ska jag göra! :P

Skrivet av: - sääändie
I

Vad roligt att du hade en kanon kväll i förrgår :)



Skönt med soffhäng, blir likadant ikväll. Haha!

Men imorgon kör vi igång igen, pju! :p



svar: Mjo, du vet ju vilka/vem jag syftar på. Töntigt är rätta ordet! OM jag gör! Man tycker ju mest synd om dom de berör. Men vill man leva ett sådant liv så FINE. Ska bli intressant & se hur livet kommer arta sig & hur de inblandade kommer att bli.



PUSS! :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: