10.09.20

I personligt.,
Idag fick Elsa barnbidrag, så det ska vi fira med att köpa blöjor, woho. :)

Det var en kort dag på Idévärlden och en lång lunch, så jag hann åka till Öppna förskolan och vara med på babysången tillsammans med Johan, Elsa, Robin och Sam ( Och en hel del andra mammor och barn så klart. hihi. )
Efter lunch så gjorde vi en liten uppgift och sen fick vi åka hem för dagen, toppen. :) När jag kom hem blev det lite bus och lek med Elsa innan jag sjönk ner i soffan med datorn i knät för att plugga lite. :) Retuschering av bilder var uppgiften. :) Krångligt men väldigt skoj. :)
Nu har jag och min kära sambo skrivit matlista för veckan och ska åka till ica och handla lite. :)

Kvällen består av träning, på schemat står spinning, och sen soffmys + plugg, inlämningsdag imorgon. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: