Pyjamasparty.

I personligt.,

Åh, vilken ljuvlig lördag jag har haft. ♥

Eftermiddagen har gått åt till att leka, leka, leka. :)
Vi skulle ju vara barnvakt åt älskade Sam ikväll. :) Så han och Elsa har yrt runt som två virvelvindar och jag, mamma, Sara och Johan har sprungit efter. ;) haha.
De har badat bubbelbad och myst i soffan. :) hihi. Johan är ute med grabbarna, mamma har somnat på soffan och Sara gick precis hem.
Åh, underbar lördag. ♥
Jag återkommer med bilder imorgon. :) hihi.


  
Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Haha oj okej, det var så mycket vid paketöppningen så allt blev helt snurrigt, sorry :-P

Men tack så mycket, det var hemskt uppskattat :-)



Ja pallen och väggordet var underbara, undra hur länge det dröjer innan han förstör sin fina lilla pall, vilken huliganunge jag har :-P Puss



Skrivet av: - säändie
I

Haha jag kan bara tänka mig hur ni fick springa omkring igår, när dessa virvelvindar for fram ;) Lika barn leka bäst. Haha!



svar: Ja, den där väskan duger. Det är en lika väska som min träningsväska :p Ja, jag tror att Anna kommer köra ett bra pass nu på onsdag. Iallafall som hon sa. Sen önskade Hanna att hon skulle köra även detta pass igen & det verkade hon nappa på! :)



Dom är medvetna om dtnna pojke & har extra koll. Tydligen så är det inte personligt mot varje barn utan att är sådär mot alla i klassen. Men Amanda ska fortsätta att markera & säga nej! Hoppas att det hjälper!



PUSS ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: