10.10.28

I personligt.,
Herregud vilken dag.
Jag började morgonen med att ge Elsa lite välling och sen lekte vi en stund, innan jag fick fyrkantiga ögon framför datorn. ;) hehe.
Då åkte J och Elsa till Johans föräldrar i Kilafors och jag fortsatte med mina studier i lugn och ro, sen var det dags att åka till skolan. Men nej då, det var tydligen inte så lätt. Haha.
Mina bilnycklar och hemnycklar låg kvar i Johans ficka, ( då han hade lånat min bil igår ) och de befann sig några mil härifrån.
Jag var alltså instängd i min egen lägenhet. Haha. Och ni som känner mig vet redan vad som hände sen, haha. Jag yr runt som en virvelvind hemma och vänder upp och ner på allt som jag kommer åt, i jakt på mina extranycklar. Haha. Men de var självklart spårlöst borta.
Och jag ringde Johan, som höll på att byta däck på bilen så han kunde inte komma hem ännu. Och eftersom jag var så himla stressad så var jag nog inte så kärleksfull mot Johan när jag pratade med honom. Hehe. Förlåt raring. ♥
Efter en stund svarade min underbara Sändie i telefonen och hon gjorde mig så lycklig. hihi. Jag fick låna en av deras bilar så att jag kunde ta mig till skolan. ♥
Tack tack tack.

Nu är allt frid och fröjd här hemma, Elsa sover och hennes mormor är på besök. Ska bli mysigt att ha mamma här hela helgen. ♥

Kvällens tv-program är självklart Rosa Bandet-galan. ♥

  
Skrivet av: - säändie
I

Kan jag hjälpa till så gör jag mer än gärna det :) Det var ju bra att vi hade en av våra bilar hemma, så att du kunde låna den. Allt för dig :) ♥



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: