10.10.25

I personligt.,
Idag trillade studielånet in på mitt konto och det firades med att betala räkningar. :) Haha.

Dagen började inte så bra, sov lite för länge - men efter lite stress så kom jag iväg till skolan i tid ändå. :) Och vi fick ett stort grupparbete som kommer ta hela veckan. :) Skoj men oj så mycket det blev att göra, det är tur att vi inte har några andra lektioner den här veckan, bara redovisningen på fredag. :)
Efter några timmar vid datorn och mys med Elsa så hade jag noll koncentrationsförmåga och ingen inspiration, så då bytte jag om till träningskläder och åkte till sporthallen för ett härligt spinningpass tillsammans med Sändie, Camilla och Hanna. :)
Lovely, men oj oj oj vad jag är trött nu. Jag kommer sova gott inatt. ;)

  
Skrivet av: Fröken Hurtig
I   Blogg: http://mypedersen.se

Tack så hemskt mycket! :) Ja det är ju kul när man ser resultat, efter allt slit! :p Man blir mer peppad till att fortsätta. Nog för att jag älskar att träna och mår bra psykiskt utav det, men jag tror att den som säger att hon/han inte tränar för att man vill se bättre ut - Den ljuger! ;) Sen behöver det inte våra hela målet, men plus i kanten! :)



Urfina bilder i studion tjejen! Jag har också funderat på röda converse, men det får bli till våren :) Lätt snyggaste färgen, tycker jag!



Kraam




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: