10.10.24

I personligt.,
Idag fick jag en lång sovmorgon, tack älskade J. ♥

Efter att ha gjort mig iordning så åkte vi till Hanebo Kyrka där vi skulle på dop. :) Våra vänner Evelina och Fritz skulle döpa sina barn, Thilia och William. Och de hade samma präst som vi hade på Elsas dop. :) tihi.
Elsa var väldigt trött så jag missade ganska mycket av vad prästen sa under dopet eftersom jag fick gå runt med Elsa i andra änden av kyrkan då hon inte ville vara tyst och sitta still. ;)

Det var jättegott fika men vi fick fika väldigt snabbt eftersom vi var tvungna att åka tidigare eftersom Elsa vart riktigt arg, då hon var tröööööött.
Så med en skrikande trollunge tog vi oss till parkeringen och efter 2 minuter i bilen såg det ut såhär.

En trött prinsessa. ♥

Johans föräldrar bjöd oss på middag ikväll, riktigt gott. :) Och nu är det soffmys med J. ♥

  
Skrivet av: Bästaste mormor
I

Åh, söta unge!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: