10.10.19

I personligt.,

Älskade Johan har inte sovit så bra inatt, eftersom han är sjuk och har en jättejobbig hosta, så jag lät honom sova lite extra länge imorse, Elsa fick följa med mig när jag yrde runt i lägenheten och försökte göra mig iordning inför skolan. :) Och det tyckte hon var toppen, och det var väl en jäkla tur. ;) Ibland kan hon vara riktigt mammig på morgonen, och då vill hon hänga runt halsen eller sitta på min höft som en liten ap-unge hela tiden. Haha. ♥
Och skoltiden gick fort idag, illustrator på förmiddagen och dreamweaver på eftermiddagen, hehe.

Och de allra flesta av oss elever i klassen blir inte riktigt kloka på det där jäkla dreamweaver, det tar en stund att lära sig det och alla funktionerna - jag kan tänka mig att det blir väldigt roligt när man har lärt sig lite mer. :)
Men för tillfället så ser min facebook ut som så att de flesta vill kasta ut datorn genom fönstret när de jobbar i dreamweaver, haha. :)

Eftermiddagen spenderade på Slånbärsvägen hemma hos min kära pappa. ♥ Han jobbade hemifrån och jag pluggade, och sen blev jag bjuden på middag. :) Underbart goda pannkakor. Jummie.
Ikväll har jag myst med J i soffan, förutom i pauserna av Desperata hemmafruar när jag har smitit iväg till datorn för att bråka med dreamweaver ;) hehe.
Och nu måste jag sova. Natti natti.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: