10.10.18

I personligt.,
Jag kickade igång den här veckan med ett härligt spinningpass, med världens bästa instruktör Petra. :) tihi. För skolan idag var inte direkt något att kicka igång veckan med, haha. En timmes föreläsning, även om det var en intressant sådan. :) Och sen var skoldagen över, då jag redan hade lämnat in en pdf med mitt visitkort och en annan uppgift i InDesign. :)

Och efter det så behövde Johanna hjälp att hämta lite möbler i Arbrå, så vi flörtade med Johan och fick honom att köra släpvagnen, då varken jag eller Johanna vågade. ;) Haha. Tack J. ♥
Elsa vart tyvärr liiite väl hungrig när vi var påväg hem så det var panikskrik i tio minuter ( även om de kändes som en evighet ). Så det första vi gjorde när vi kom hem var att ge henne mat, och sen sov hon väääldigt länge och när hon vaknade så var hon sitt vanliga jag - en SOLSTRÅLE. :) hihi. ♥
Efter middagen fick vi ett besök av Elsas morfar, alltid lika mysigt. ♥ Så Elsa busade och skrattade med sin morfar en stund innan läggdags. ♥
Och nu sover hon, Johan spelar tv-spel och jag tänkte ta en lång dusch. :) Och sen. . .  ( trumvirvel )





Soffläge. Haha. :) Det kunde ni väl aldrig tro?

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: