Söndagsmys.

I personligt.,

Min söndagkväll har bestått av några timmars lek med Elsa innan det var dags för henne att sova. ♥ Underbara sötisen myste med oss i soffan en stund, satt mellan mamma och pappa och mumsade på smörgåsrån. tihi.
Och sen bjöd jag hit Sändie för lite filmmys. ♥ Johan och Hans ville titta på Saw 7, så jag och Sandra satt med handen framför ansiktet större delen av filmen och mådde lite illa. Haha. De är ju rätt råa de där filmerna. Men spännande var den.
Våra buskatter myste i Sandras knä en stund och sen hoppade de ner på golvet och snodde med sig hennes lussekatt, haha. ;)

Nu har hon gått hem så J och Hans vill titta på ännu en film, självklart en skräckis. Så jag får väl gömma mig bakom en kudde den närmsta tiden. ;)

Sova kan jag iaf inte göra nu, är inte det minsta trött - jäkla nattuggla. Inte bra.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: