För ett år sedan,

I personligt.,

var jag VÄLDIGT tjock och hade en VÄLDIG längtan efter den lilla bebisen som myste i min mage, 10 dagar längre än vad vi hade räknat med. :) Hehe.


Så här såg mitt sista blogginlägg ut innan Elsa kom till världen.

" onsdagsmys på hög nivå idag, hihi.
ska alldeles strax mysa ner mig i soffan under täcket tillsammans med j, dricka julmust, kramas o titta på arga snickaren o grey's anatomy. kan det bli en bättre onsdag? :)
svar ja:
om vår älskade bebis bestämde sig för o komma ut ur mammas mage så vore den här onsdagen ännu bättre. hihi. ♥
men jag förväntar mig ännu en natt utan bebis o ännu en morgon när bb-väskan hånar mig. heh.

äsch, dags för soffmys. :) hihi. "

Det blev ingen bebis den onsdagen men på torsdagsmorgonen, 11 dagar sen ville Elsa komma ut till sin mamma och pappa. ♥

Och om ni vill läsa min förlossningsberättelse igen så ska ni klicka här. Jag läste den för en stund sen och gud vilken mäktig dag det var. ♥


  
Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Väntan är lång under en graviditet, men jag kan inte sluta sakna magen ändå ;-)

Skrivet av: Tova
I   Blogg: http://trasslet.se

Åh, grattis till lilla sötnosen!! Haha, ditt inlägg påminner om det jag skrev samma dag som Elliot kom. Kände det nästan som ett hån när BB-väskan stod där och väntade haha. Hade inga känningar alls, men några timmar senare var han ute :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: