10.11.29

I personligt.,

Idag hade jag en kort föreläsning i skolan och sen lämnade jag in några uppgifter. :) Efter det så åkte jag hem och hämtade min älskade lillasyster och så åkte vi ner på stan för lite julshopping - som tyvärr inte blev särskilt lyckad. Hehe. Men jag hittade iaf ett par underbara vinterstövlar, som inte fanns i min storlek här i butiken i Bollnäs men de skulle hämta hem dem från Söderhamn, så imorgon får jag prova - och förhoppningsvis köpa dem. :) hihi.
Och vi träffade Andrea och lilla Knut en stund på Lindex, jösses vad den lilla prinsen har blivit stor. :) tihi. Och ännu sötare. :) ♥
Syster och jag lunchade på Roy's också, ljuvligt. :)

Eftermiddagen ägnades åt Elsa. ♥ Som har varit på dagis för allra första gången idag, tillsammans med J. Och det hade gått alldeles utmärkt, förutom när det var dags för blöjbyte - Elsa hatar nämligen att ligga på skötbordet nuförtiden, hon blir alldeles tokig, ålar omkring och skriker.
Och moster Martina har fått henne att börja skratta på ett alldeles speciellt sätt, så konstigt att vi vuxna inte kan låta bli att skratta åt henne så fort hon skrattar på det där alldeles speciella sättet. Haha. ♥
Innan Elsa skulle sova så åt vi allihopa en smarrig middag, laxwrap. ;) hihi. Och sen fick vi besök av Elsas morfar en stund också. ♥

Imorgon är det dags för min syster att åka hem. :( Mamma åkte hem igår, och det gör ont i hjärtat när jag måste skjutsa dem till tåget och åka hem alldeles ensam, vill ha hela min familj nära. ♥ 


  
Skrivet av: Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Lider med dig hjärtat som inte har din mamma och syster närmre. :(



superkul att ses idag iaf, om än att det blev ett snabbt 'hej hej' bara.



Puss

Skrivet av: Hanna Heine
I

Åh, det låter så gott med dina laxwraps! :) Kan du inte skriva recepet? eller har du kanske redan gjort men jag har missat? Vill testa dem :)

Skrivet av: - sääändie
I

Det kommer gå kanon för Elsa på dagis när ni väl kommer lämna henne själv där :) Hon är ju inte direkt blyg eller rädd inför att träffa nya människor! Hehe



svar: Jo, så är det ju. Nu får du en massa kommentarer tillbaka :) Vad roligt att du tycker det. Jag har fått tillbaka lite utav den där skrivarkänslan igen! Haha, ja vi har ju alltid något att prata om endå :p Men tack själv & för att vi fick komma.



Tack gumman - det värmer verkligen att höra & tack för att ni förgyller våran ♥



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: