10.11.27

I personligt.,
Idag har jag, Elsa, mamma och Sara varit på stan och myst lite. :) hihi. Jag köpte äntligen en ny mascara, jag har väntat alldeles för länge med det, den jag har haft tidigare var så gammal att den smulade sönder efter några minuter. Haha.
Sen åt vi lunch hemma tillsammans med älskade J, och efter det så pysslade vi lite här hemma, så nu är det ännu mer jul här i lägenheten, tihi. Och våra blommor fick sig en liten dusch, så nu är de rena och fina. :) Och mamma var så snäll och köpte några nya blommor också ( eftersom vi glömt att vattna de vi hade tidigare, haha. )
Kvällen spenderades vid datorn, med studier - och jag svor ganska mycket där ett tag - då det inte riktigt gick som jag ville. Haha. Och jag tittade även lite på Så mycket bättre, ett toppenprogram. :)
Mamma har legat på soffan och sovit, snarkandes ;) Haha.

Och nu tänkte jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner under täcket, imorgon blir det som jag skrev tidigare - barnkalas hela dagen. Sen får vi ju inte glömma en annan väldigt viktig sak - min älskade syster kommer hit. ♥

Dagens Elsa. tihi. Hon matchade köksinredningen väldigt bra idag. ♥



  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: