10.11.25

I personligt.,
Idag blev det en kort dag i skolan, och efter det så julstökade vi lite här hemma, så nu har julstjärnorna kommit upp i fönstrena och lite fler änglar och en snögubbe har letat sig fram i lägenheten. ;) tihi.
Men innan jag kom hem och julpysslade så stannade jag på ica för att handla lite mjölk - och ska ta snabbkassan, där det sitter en stor skylt som säger just snabbkassa, max fem varor. Och då är det något gullpucko framför mig som har minst 20 varor, och som skrattar lite lätt när kassörskan börjar gå igenom varorna och säger: jag klev visst över gränsen lite, men inte med så många grejer.
GAAH! Då dog jag lite grann, mitt där i kön. Står det max 5 varor, så är det MAX fem varor, inte 15 extra. Men självklart stod jag bara där och mumlade fula ord för mig själv. haha. Är det bara jag som tycker att sånt där är väldigt, väldigt irriterande?

Sen fick vi besök av Elsas farmor som kom och gratulerade henne idag, då hon inte har tid att komma någon annan dag och Elsa fick fina presenter, även om hon inte var så intresserad av att öppna dem, det var ju mycket roligare att leka med katterna. ;) hehe.

Appropå katterna, någon av de dumma kattjävlarna ( ja, jag är jäkligt förbannad ) har kissat på Elsas saccosäck. Och vill ni veta hur jag fick reda på det? Jo jag lekte med Elsa i hennes rum och så slängde jag mig på saccosäcken, och efter några sekunder tycker jag att det luktar kattkiss och så sätter jag mig upp - och då ser jag den. En enorm blöt fläck, som jag dessutom hade lagt mig på. DUMMA KATTER!

Hmm, vilket lättsamt och glatt inlägg, eller inte. :) Men man måste ju få klaga ibland. ;) hehe.

Nu till något roligare - imorgon fyller Elsa 1 år, för er som missat det. ;)

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Jag hatar också sånna där människor som gör sådär!!! AAAH, blir skiiiitsur!

Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinaladanges.blogg.se/

Snabbkassa? Fan den har jag totalt missat! Skulle vara typiskt mig om jag har handlat i den med en stor full kundvagn.. Åh. Haha

Skrivet av: Andrea
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

I agree! Jag hade sagt något högt ja tror ja. Iaf om man är lite stressad och känner att man inte har tid att köa :P



Och grattis till sööööta, fina, goa Elsa! Jag saknar henne och dig!

Puss

Skrivet av: - sääändie
I

svar: Men inte har du någon degmage snälla vän! Haha, man tror nästan att hon kan allt :p eller hon gillar att prata om vuxna saker som man inte förstår vart hon har fått det ifrån :p lite kommer från mig, men ibland förbluffas man över vissa samtalsämnen! Haha.



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: