10.11.23

I personligt.,

Nu har jag precis nattat Elsa, det har varit full fart på henne hela dagen, lek med sin pappa ♥ De hade åkt spark, Elsas allra första sparktur. tihi. I en sparklåda som J och hans syster använde när de var små.


Och när mina hjärtan var i Kilafors och roade sig så var jag i skolan, som vanligt. Hade föreläsningar och fick en ny uppgift i Flash.
Så nu har jag miljoner saker att göra, härligt - men lite olägligt med tanke på att Elsas födelsedag närmar sig med stormsteg. ♥

Skoluppgifter som ska lämnas in:
En fotouppgift, objektfotografering - bildspel.
Ett serietidningsomslag.
En flashuppgift, navigering med knappar.
Och imorgon får vi en uppgift i InDesign
.

Det kanske inte låter som så mycket men jag lägger ner en hel del tid på varje uppgift. :) tihi. Försöker utvecklas hela tiden. :)

Kvällen kommer bestå av pluggande och lite soffmys framför Desperate Housewives och Cougar Town. :)


  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

vilken perfekt spark, vill också ha :) Tränar du och sandra lika mycket fortfarande föresten, ni var ju verkligen på hugget där ett tag? Kramar

Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Gud vad länge sen man såg en sparklåda! :D

Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Ja verkligen!

Önskar att vi hade haft vår kvar! :)

Skrivet av: - sääändie
I

Åh vilken mysig bild & en häftig spark dessutom! Där satt nog Elsa bra! :)



Oj, jisses vad mkt plugg du har att göra färdigt. Men du är ju duktig så det ska nog inte vara några problem! :)



PUSS!

Skrivet av: Therese
I

Gud vilken smart grej :) Där satt nog Elsa kanon och kunde kika på omgivningen medan Johan fick sparka på :P Hoppas det går bra med allt i skolan. Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: