10.11.22

I personligt.,

Skoldagen började med en kort föreläsning, däribland photoshop-missar ;) riktigt underhållande. hehe.
Och sen fick jag höra lite skvaller ;)
Efter det så åkte jag, Mikaela och Jenny hem till mig, åt lite lunch och lekte med Elsa. ♥ När klockan närmade sig ett så åkte vi till Bok & Tryck för ett studiebesök, intressant. :)
Sen var skoldagen över och då mötte jag upp Sara för en liten road-trip till Söderhamn - först och främst för att köpa kattsand, haha, då den är ruskigt billig ( och jättebra ) på Ö&B. Det fick även följa med lite serpentiner, ballonger och tårtljus, till Elsas kalas. :)
Nu har Elsa somnat efter lite kvällsbus och jag har varit hem till Sändie för att lämna vårt strykjärn som hon ska låna, hennes julgardiner var lite skrynkliga. :) hihi.

Kvällen bjuder väl på lite Illustrator-jobb och sen ska jag bänka mig i soffan framför Svenska Hollywoodfruar. :)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: