10.11.19

I personligt.,
Idag har jag, Johan och Elsa varit på stan en stund, köpte en julklapp till min kära lillasyster och även lite lackstift och en stämpel - så att vi kan försegla våra kuvert med julkorten som vi ska skicka. :) tihi.
Sen tog J en promenad hem med Elsa, eftersom hon hade somnat i vagnen - och jag tog bilen hem. :)
Efter en stunds lek ( samtidigt som tvättmaskinen snurrade ) så plockade jag fram presentpapper, snöre, tejp och en sax och slog in Elsas födelsedagspresenter och några julklappar. :) tihi.
Vår lilla prinsessa fyller ju 1 år om en vecka! ♥ Oj, oj, oj vad tiden har gått fort. :)

Innan Elsa skulle sova så var vi hem till granntanten Sara en stund och busade. :) hihi. Och nu sover Elsa så sött, sedan länge, och jag tittar på Idol med J, eller ja - nu är det ju paus en stund - men det är soffmys iaf. :)
Och inte nakenfredag som Frida påstår ;D haha.

Ska försöka hinna ta en varm dusch innan Idol börjar igen. :) Och sen sova relativt tidigt ( hur nu det ska gå, då jag har blivit en riktig nattuggla på sistone ) eftersom vi ska hem till pappa m. familj och baka pepparkakor imorgon. :)

  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Jo, dom har visst nakenfredag! ;) hahaha!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: