Jag hatar spindlar.

I personligt.,

Uääääh.

Jag vattnade blommorna
med Elsa i famnen och när jag kom till blommorna som står i vardagsrumsfönstret så ser jag att det kryper in en stor äcklig spindel genom det lilla vädringsfönstret som står öppet, för att Amadeus ska kunna gå ut och in.
Paniken sprider sig i kroppen.
Jag tittar mig febrilt omkring efter ett mordvapen, haha
. Och ställer ifrån mig vattenkannan på skrivbordet och sliter åt mig en värmeljushållare, ganska lång, platt och tung och tar sikte mot den äckliga spindeln.
Smack.
Haha, så nu ligger spindel-liket där på min fönsterbräda och det kittlar och kryper över hela min kropp, tack för den din dumma spindel.

( Och ja, min fönsterbräda är lortig. haha. Amadeus springer som sagt ut och in där. )


  
Skrivet av: Anonym
I

Om en spindel kryper in i ens hem innebär det att huset är friskt så ta det som något positivt :) Inget mögel! ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: