2010.05.29

I personligt.,
Elsa vaknade vid halv sex idag och då vände jag på henne ( eftersom hon snurrat runt åt helt fel håll i sängen, haha. ) och stoppade in nappen - och vips så sov hon till klockan åtta. Underbara unge. ♥
Pappa Johan ligger fortfarande och sover, Elsa tittar på Bolibompa och jag, ja jag sitter ju här. :) tihi.

Idag är det tänkt så att vi ska börja röja lite i vårt förråd, sen ska vi ta en välbehövlig paus och gå på vår-marknaden tillsammans med familjen Tofält / Harryson. :) TOPPEN. ♥
Efteråt måste vi nog fortsätta i förrådet, eftersom jag har en känsla av att det kommer ta tid. Johan är en liten hamster och jag kastar hellre bort skräp som jag ändå aldrig kommer använda, ni vet det där som man brukar spara för att det kan ju kanske komma till användning i framtiden? :)
Så det blir nog en del heta diskussioner kan jag tänka mig. :) haha. ♥

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Åh vilken härlig header :)

Skrivet av: Anonym
I

vad härligt med lite sovmorgon! Tack för idag, det var väldigt mysigt & trevligt :) ♥



Snygg blogg förresten :) PUSS!

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Ja, dom är mina husdjur nu, dom strosar ju runt på min gräsmatta så :P

Hoppas det gick bra att städa i förrådet, hoppas du såg till att du "råkade" kasta lite saker :D

Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: