2010.05.28

I personligt.,
Idag har jag och Elsa lekt i soffan större delen av dagen. ♥ tihi. Och jag har skrattat tills tårarna nästan kom när trollungen ställde sig på alla fyra och gungade fram och tillbaks i världens fart. :) haha. ♥

Och jag hittade två träkorgar, ni vet såna där flätade vanliga som nästan varenda människa har hemma? :) Samtidigt som jag hittade en sprayburk med svart färg. :) Jippi.
Ut på gräsmattan och psssssshhh, pssssshh. Första lagret färdigt. :) Sen råkade jag somna en stund med Elsa på soffan och vet ni vad som hände då? Jo det regnade, på mina nymålade korgar. Crap..!
Men nu börjar de torka igen så jag får fortsätta och hoppas att det blir fint i slutändan. :) tihi.
Och nu väntar vi på att pappa Johan ska komma hem. ♥ Då blir det en dusch för min del och han får börja med middagen, TACOS. ( men utan bröd för min del. )
Fredagmyset får jag nog ha ensam eftersom J tänkte åka och titta på fotbollsmatch i kilafors.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: