2010.05.27

I personligt.,
Godmorgon,
inatt har Elsa sovit väldigt oroligt,
hon vaknade vid halv fyra och fick då mat, sen sov hon av och till mellan fyra och sex, därefter var det bara att kliva upp.
Och när vi skulle torka bort snoret så gallskrek hon bara. Och det är ju verkligen något man vill höra klockan sex på morgonen när man är som en klubbad säl? Nej. Men efter lite om och men fick vi bort det mesta och lilla trollet kunde andas med näsan återigen. Då blev hon lite mer nöjd.
Det måste vara otroligt jobbigt att vara så snorig när man är så liten, att inte kunna snyta sig. Trollungen då. ♥



Idag är det tänkt att vi ska möta morfar på stan för att äta lunch tillsammans. ♥ Och om vi har tur så ska vi möta upp Rebecca och Sam på stan, antingen före eller efter lunchen. :)
Elsa sover för tillfället, så jag tänkte klä på mig och göra mig färdig så att det bara är att klä på min lilla sessa när hon vaknar och sen gå hemifrån. Alltså åka bil :) Jag har varken ork eller lust att gå i det här vädret.
Men på stan får jag knalla runt lite så att det blir några steg på stegräknaren, även om jag inte alls har någon chans att vinna tävlingen eftersom jag är sjuk, men försöka kan man ju. :) haha.

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Du ligger ju förtusan tvåa, det är inte fy skam :) Du hade ju mest steg av alla igår, pepp :) Fast man måste ju komma ihåg att ta det lugnt också när man är sjuk!

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Fast den där bilden har jag lånat :P Men den var otroligt söt :D

Tristan har också sovit dåligt inatt, undrar varför våra små håller på på detta viset? Jaja, bara hoppas denna natten blir bättre för oss båda :)

Ha en trevlig tur på stan :) Puss

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Ja, och varför ska folk "fylla jämt" och ta studenten när jag bara får föräldrarpenning nu för :P haha. Åhh, det ska jag komma ihåg!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: