2010.05.26

I personligt.,

Dagens planer var: S T Ä D A.
Och det har jag gjort. :) tihi. Trots att jag är sjuk och antingen är jag allergisk eller så har jag fått ögoninflammation också. Usch.

Tack och lov att Elsa vaknade klockan sex även imorse, för jag hade nämligen helt glömt bort att vi skulle på barnbesiktning idag. :) haha. Alltså träffa Margit på bvc för 6-månaders kontroll samt vägning och mätning. :)
Vår prinsessa väger nu 8470 gram och är 68,5 cm lång. ♥
Och för er som håller koll så är det en viktminskning på 200 gram, vilket inte var någon fara enligt Margit. :) Och det tror inte jag heller, eftersom Elsa är så glad hela tiden och man ser ju på trollungen att hon mår bra, och äter - det gör hon, TRO mig. ;) haha. Matgladare unge är svårt att hitta. :) ♥
Men för säkerhetsskull så ska vi dit om en månad igen, egentligen ska besöken bli glesare nu, med två månader emellan men hon ville träffa oss om en månad igen för att vara säker på att Elsa inte går ner mer i vikt. Margit sa att hon bara ville titta efter så att hon går upp åtminstone lite i vikt, hon behöver ju inte ta igen det hon tappat den här månaden. :)
Och Elsa hade ju några gram att ta av, vår lilla knubbsäl. :) hihi. Hon har ju ökat lite för mycket i vikt enligt mig den senaste tiden, hennes viktkurva har gått spikrakt uppåt - men nu börjar den plana ut, vilket den ska göra när de börjar äta vanlig mat och röra sig mer. :)

Dagens Elsa;




  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: