Utgång.

I De allra bästa.,

Åh herregud vilken kväll. Helt u n d e r b a r t.

Eftersom min mamma var och hälsade på oss nu i helgen så passade jag och Johan på att unna oss en riktig fest med utgång. :) Och min mamma är ju världens bästa barnvakt och Elsa verkligen älskar sin tokiga mormor. ♥
Vi bjöd hit en lite goda vänner och jag drack mina allra första cider på ungefär ett års tid och de smakade ljuvligt. :) Och jag hade unnat mig dyra och goda bacardi breezer. :) tihi.
Kvällen blev helt awsome och vi var ännu mer awsome, vi skrattade oss hesa och dansade tills fötterna brann. Ungefär. ;) Och idag är jag lite lagom sleten men det var det värt. :) hihi.
Bilderna talar sitt tydliga språk. ;)





























  
Skrivet av: Rebecca & Robin
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Underbart, helt jävla underbart! =)

Fantastiskt klockrena bilder... såsom kvällen!

Huuuuur kul som helst!



Kram <3

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Åhh herregud, såg ut som en hejdundrande fest om man ser bilderna iaf ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: