Dagens irritationsmoment.

I personligt.,


Tadaa! Ett j^vla vindspel. Suck.

Eller alltså visst det finns jättevackra vindspel och vissa låter helt ljuvliga - i b l a n d. Men det finns vissa dagar och vissa tillfällen då man absolut inte vill höra något j^vla vindspel som klingar utav bara fan. Haha. Och en sån dag är IDAG.
Och självklart har någon av våra kära grannar ett vindspel, som inte bara klingar falskt och inte så där fint och ljuvligt som en del gör - utan som även har damp i blåsten.

Sådär, nu har jag avreagerat mig lite. Haha. Men tro mig - jag är faktiskt på bra humör idag. :) Trots vindspelet och min galna promenad imorse. Hihi.

Och förresten, amadeus - vår katt - slickade på mina nymålade grejer, det kan väl aldrig vara bra? hehe. Men han är ju som han är, kattskrället får skylla sig själv. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: