100329.

I personligt.,
Idag började Elsa sin dag med att bajsa ner pappa Johan, hahahaa. :) Sötnosen då. ;) Men jag tror inte Johan tyckte hon var lika söt då. ;) Men han vaknade nog till rätt ordentligt iaf. ;) ♥
Och nu är han på jobbet och jag sitter här med Elsa i knät, hon har precis fått lite gröt. :) Och det mesta hamnade i hennes ansikte och på haklappen. ;) hihi. Det var inte så mycket som hamnade i magen med andra ord. ;)
Och nu kräktes hon precis i mitt knä, mysigt. Det är kanske inte meningen att jag ska skratta åt att Johan blev nerbajsad imorse. haha. ;)

Dagens planer är att gå på babysången på öppna förskolan vid 11.30 tillsammans med Rebecca, Robin och Sam och även Therese och Tristan. :) ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: