100325.

I personligt.,
Idag slog Elsa upp sina blå klockan sju, och det vara bara för mig att gnugga sömnen ur ögonen och börja min dag då med. :) tihi. Och jag fick den galna idén ( igen ) att jag skulle gå en rask promenad innan frukost. :) Och trots att det tog emot väldigt mycket innan jag kommit iväg med vagnen så var det mycket mycket uppfriskande när jag väl fått upp farten lite. :) Och lagom svettig var jag när jag kom hem, haha.

Elsa har alldeles nyss fått lite gröt, mild havregröt från semper. :) Det verkar vara godare än den mosade potatisen hon fått smaka tidigare. Även om hon inte riktigt har kommit på att man ska svälja gröten, haha. :)
Såhär såg det ut igår när hon ätit gröt. ;)


  
Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://[email protected]

haha vilken sötis. hon ser då glad och nöjd ut ialf ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: