100320.

I personligt.,
Hej igen, jag har glömt bort bloggen den senaste veckan. Inte alls likt mig, heh. Sist det blev ett sånt här uppehåll var nog när Elsa föddes. ♥

Anledningen till bloggtorkan är att vi flyttade till vår nya lägenhet förra helgen, och därefter har det varit fullt upp med att försöka komma iordning här och att flyttstäda den gamla lägenheten. Phew.
Min lillasyster kom hit i onsdagskväll och i torsdags så städade vi lägenheten på Bornvägen från golv till tak, varenda liten vrå blev skinande ren. Även Elsa hjälpte till, eller nästan iaf. ;) Och Johan fick det allra lortigaste jobbet - att rensa den där äckliga golvbrunnen. haha. Han är duktig min man. ♥
Så nu är vår gamla lägenhet städad och besiktad, nu ska vi bara lämna in nycklarna till Bollnäs Bostäder och sen är allt klart. :)
Och Martina har varit min personliga kock, barnvakt och städerska, tihi. ♥ Utan henne hade jag aldrig hunnit med allt det som vi gjort de senaste dagarna, igår spenderade vi nämligen den mesta tiden med att försöka komma iordning här på Norrlandsvägen. :) Städade, packade upp lådor, flyttade möbler och hängde upp tavlor m.m.
Och vid lunch-tid tog vi en paus och åkte hem till Elsas morfar och blev bjudna på en riktigt smaskig lunch. :) ♥


Myst med Elsa har vi gjort mest hela tiden, hihi. ♥ Och igårkväll blev det riktigt fredagsmys med mina underbaringar; tacos, godis, hallonsoda och soffan. :) Även Let's Dance och Solsidan. ( tack gode gud för att Willy åkte ut, haha. )
Idag har Martina tyvärr åkt hem till Södertälje igen, och jag blir alltid lite smått deprimerad då. Jag önskar så innerligt att min mamma och min lillasyster bodde närmare mig. ♥

  
Skrivet av: nyfiken!
I

kan man få se lite bilder från nya lägenheten kanske?

Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://[email protected]

Va kul att du är tillbaka igen ;) hihi




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: