Sov gott.

I personligt.,
I skrivandets stund så sitter jag här och är alldeles röd över hela kroppen, haha. Duschade alldeles nyss och gick loss lite väl häftigt med skrubbhandskarna. ;D haha. Och luktar gott gör jag med, haha, ldb:s bodylotion. ( ldb goes berry) jummie. :)
Håret är lockigt och fullproppat med fuktgivande grejer, men det kommer ändå vara ett torrt frissigt barr som möter mig i spegeln imorgon bitti. :) haha.
Och appropå imorgon bitti så ska jag och Elsa hämta upp lillasyster Isolde och åka vidare till Bergvik, hem till Andrea, Per och Knut. :) tihi. Det är dags för min efterlängtade klippning. :) Söt-Andrea är så snäll. ♥

Och när vi är tillbaks i bollan så får vi besök av Rebecca och Sam. :) Det blir nog en bra dag imorgon, trots att vädergudarna tänkte ge oss skit-väder. Haha. :)

  
Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Nää det är konstigt att det kan vara så jobbigt och underbart samtidigt ;-) Kram

Skrivet av: Helen -BF 30 juli
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jo de är sant :) <3 kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: