Klippt.

I personligt.,
Tack så jättemycket Andrea. Klippning behövdes verkligen och nu mår mitt hår mycket bättre. :)
Det blev en del som försvann på längden, och jag är inte förvånad - eftersom mitt hår var väldigt slitet. Eller egentligen försvann väl inte särskilt mycket på längden eftersom det lilla som kändes längre egentligen bara var tunna och stripiga slingor och dem var ju bara fula om man tänker efter.
Haha, men ni vet känslan? Ni vet, att man tycker att man har så långt hår men egentligen är det bara de stripiga, tunna, slitna topparna som man drar så förbannat i och tycker att man har sååå långt hår. Haha. :)
Och sen tog hon mer på längden och mindre på resten av håret. Jag har haft väldigt mycket uppklippt och vill nu ha ungefär en och samma längd på allt mitt hår och då är det så man får gå tillväga.
Och jag är jättenöjd med klippningen. :) Det känns ju alltid lite bittert att klippa av sig håret när man sliter så mycket för att få det långt, haha, men i det hela stora så blir det ju bättre när man sköter om håret och toppar det. :)
Andrea gjorde ett jättebra jobb. Tummen upp raring. ♥
( men jag undrar om hon är medveten om att jag säkert kommer flörta med henne nästa gång det blir dags att klippa sig. ;) tihi. )

  
Skrivet av: Johan
I

Snygging ;)

Skrivet av: Helen -BF 30 juli
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

fräscht att få bort lite slitna toppar. Dags för mig att göra ett besök hos frissan snart också. :D kram

Skrivet av: Andrea
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Jag vet precis hur det är, det s v i d e r att vara tvungen att kapa, men bara man gett det ett par dagar brukar det kännas helt ok. :) Hursom Micklo, du är alltid vacker, schleetet hår eller ej!

PUSS

Skrivet av: - säändie
I   Blogg: http://esstee.webblogg.se/

Du blev jättefin gumman :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: