illamående.

I personligt.,

Eftersom jag unnade mig mycket godsaker igår så blev min kropp mer eller mindre chockad över allt socker - och jag mådde illa nästan hela dagen. Haha.
Direkt efter första tårtbiten mådde jag illa, och ändå åt jag fler bullar och drack mer saft, haha. Jag tänkte passa på den enda dagen jag tillät mig själv att äta onyttiga saker. Haha. Och ju längre dagen gick, desto mer illamående blev jag.
På kvällen låg jag i soffan och åt bullar samtidigt som jag sa till Johan att jag nästan höll på att kräkas. Haha.
Och idag får jag ta mitt straff, huvudvärk utan dess like, socker-illamåendet är kvar och jag är trött, trött, trött.

Men det var det värt, haha. :)


  
Skrivet av: Helen -BF 30 juli
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

haha, förstår ditt sockersug, men de är ju så gott, bara en liten bit. Sedan ångest när man har ont i magen på kvällen och förbannar sig själv att man åt "lite lite till". Hoppas mitt tryck sjunker lite mer tills imorgon och måndag. Jag känner mest att jag vill ha ut henne nu då min kropp känns helt nedslagen ibland och man blir ju orolig om jag inte mår bra om lillan kanske också blir medtagen till slut. Igångsättning hoppas jag verkligen inte på men hellre det än snitt. Men trycket ska bli betydligt värre innan de ska komma till sådana åtgärder. Kraam




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: