Älskade Elsa.

I Lilla Elsa,
Igår när Elsa skulle sova så drog hon sig upp på knä i spjälsängen flera gånger, så vi flyttade ner den ytterligare en bit.
Och idag ställde hon sig upp. :) Mammas trollunge. ♥ Flera gånger, så jag lyckades få det på film. :) Och hon är så överlycklig när hon står upp. ♥

Och jag har lyckats filma åt fel håll, tyvärr. Hehe.
I början tappar hon nappen, söta lilla gumman, och sen kämpar hon för att ställa sig upp igen. hihi. ♥

  
Skrivet av: Bästaste mormor
I

Underbara unge! Ser att du har ditt gamla Rosa pantern påslakansset i sängen :)

Skrivet av: Rebecca
I

Meeeen, duktiga lilla sötunge!

Gud så stor hon blev på en gång.

Nu går det fort ska du veta... lika bra att ni börjar flytta upp alla grejer utom räckhåll ;) snart hänger hon på Sams tempo =)



Puss

Skrivet av: Pappa
I

Gud vad duktigt hon är!!!! och vad lycklig Elsa såg ut när hon lyckades!! pussar o kramar från pappa och Kicki

Skrivet av: Mormor/Gammelmormor
I

Hieno tyttö, kohta se juokse lujaa vauhtia ja mamma sa juosta perässä jos kerkiä :) översättning: Fin tjej, snart springer hon snabbt och mamma får springa efter om hon hinner :)

Skrivet av: Rebecca
I

Men älskade duktiga Elsie =)

Va stor hon blev på en gång liksom!

Nu går det undan ska du veta... lika bra att börja flytta upp alla saker ur hennes räckhåll ;) Snart hänger hon på Sams tempo =)



puss

Skrivet av: Martina
I

ååååh min lilla elsie, jag längtar tills ni kommer!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: