2010.06.24

I personligt.,
Aj, idag har jag lite ont i huvudet, haha. Men det är självförvållat. :)
Dum som jag är så följde jag med lillasyster Simone och hennes vän Amalia ut igår kväll. Det var jättetrevligt och vi hade en toppenkväll men idag är jag som sagt inte i världens bästa form.
Herregud, jag bestämmer mig väl aldrig en halvtimme innan det är dags att åka att jag ska festa, haha. Kontrollfreak som jag är. ;) Haha.
Men som tur är så har jag bara lite huvudvärk och är lite extra törstig idag, så Elsas mamma är lika tokig som vanligt. :)
Det är tur att jag har Elsa som är lika glad som vanligt och skiner som en sol, så jag får lite extra energi, hihi. Må dåligt kan jag faktiskt göra ikväll när Elsa har somnat. :) Haha.
Vi ska leka, mysa och tvätta idag, haha. :)

( idag, och som nästan alla andra dagar, så har jag mitt fina halsband med ett hjärta där det står Elsa. Och sen fick det åka på en prickig sak. haha. )


Och om en stund kommer kusinvitamin Josefin och min farbrors fru Katarina hit och hälsar på. :) De är påväg till Umeå men stannade till här i Bollnäs för att träffa mig och Elsa. :)

  
Skrivet av: EliN
I   Blogg: http://elingranath.blogg.se/

åhhh vad kul att du gillade halsbandet :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: