2010.06.22

I personligt.,
Min födelsedag har varit TOPPEN. ♥
Tack till alla som hade möjlighet att komma hit idag och tusen tack till alla som gratulerat mig idag. :) Kärlek till er. hihi.
Dagen började med ett litet paket från älskade Johan, en superfin berlock till mitt thomas sabo-armband - i form av ett hjärta - och det passade utmärkt bredvid de andra berlockerna jag fått av honom tidigare, mitt E och mitt J. ♥
Sen lekte jag med vår trollunge en stund innan det var dags för ett besök på Mobackes tillsammans med Sandra, tihi. Det inhandlades två blommor, en till köksbordet och en till vardagsrumsbordet, färgglada saker. :) tihi.
Och senare fick vi besök av söta Andréa och lilla Knut, och av dem fick jag en fin blomma i en helt underbart vacker kruka. ♥ Tack tack tack.
Innan det var dags för födelsedagsfika tog vi en liten promenad till lekparken och myste.

Vår gullunge älskar sand och grus. ( Och ja, jag såg till att hon inte fick tag i några fimpar eller annat äckligt. )

Sandra och magen samtalar med Andréa, lilla Knut sover i vagnen och Elsa äter grus, haha. Trollunge. ♥

Amanda myser på gräset. :)

Liam åker rutschkana, åt fel håll. tihi. :)

Och sen åt vi godsaker och hade det jättetrevligt. ♥ Och jag fick ett lite humoristiskt födelsedagskort av Sandra och Camilla m. familjer där det stod att de skulle bjuda mig på middag någon dag. Också en toppen-present. :)

Nicklas fikade med barnen i köket och såg till att de inte åt upp alla bullar. Haha.

Knut myste på Sandra preggo-mage. :) tihi.

Och Elsa busade med Camilla. :) hihi.

Mor och dotter gör fina grimaser för kameran. ;) haha.

Underbara människor. ♥

Och Tim gillade mina tårtor. :) smaskens. hihi.

Andréa och söta Knut, som hade fått en lite för stor mössa av sin mamma - även om det var den minsta storleken. tihi.

Och Elsa lekte med Sandra, tihi. Hon har ju så långt fint hår som Elsa älskar att dra i, haha.

Som sagt, det är jätteskoj att dra i, haha. :) Trollungen. ♥
( Och det här är för övrigt typ den enda bilden på mig från idag, lite synd - jag vet. )

När alla hade fikat och lekt färdigt så blev både barn och föräldrar trötta. :) hihi. Och efter att Elsas farmor kommit på besök och tog hand om nattningen av Elsa, så åkte jag och Johan och handlade hem lite mat, onyttig sådan - men idag har jag fuskat med min lchf, men det får man faktiskt göra på sin födelsedag, haha. :)
Och efter att maten var uppäten så fick jag ett till födelsedagskort av kära Johan, där det stod att jag får ett par converse i valfri färg, TOPPEN! :) hihi. Han kan han, min älskade man. ♥

Och klockan 22.10 fick jag ett sms av min älskade mor, där hon skrev att för exakt 22 år sedan fick hon upp sin första prinsessa på bröstet. Och att hon älskar mig. ♥

Återigen, tack tack tack för en jättefin födelsedag. ♥
Nästa vecka tar vi en till omgång fika med dem som inte kunde vara med idag. ♥ tihi.

  
Skrivet av: Helen -BF 30 juli
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

okej, hoppas jag inte lägger på mig så mycket mer vätska, men vätske och snabba viktökningen bådar ju inte så gott :( Men som sagt, snart är hon är <3 kraaam

Skrivet av: Fredrika
I   Blogg: http://fredrikaeklund.blogg.se/

Grattis i efterskott.. :) såg härligt ut!

Skrivet av: - säändie
I   Blogg: http://esstee.webblogg.se/

Vilka fina bilder du tog :) Du & din familj är underbar också!



Fikat var supergott, så där hade du lyckats bra gumman! & man får unna sig en massa godsaker på sin födelsedag. Även om din mage inte mådde så bra efteråt. haha.



Tack för igår Kärlek

Skrivet av: tessan
I   Blogg: http://therese.thureson.blogg.se/

Det låter som att du hade en toppen födelsedag med fina presenter :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: