Tristans dopdag.

I personligt.,
Idag är det Therese och Tonys son Tristans dopdag. ♥
Klockan tolv ska vi befinna oss i Bollnäs Kyrka, och Rebecca ska sjunga en sång. Då kommer inte ett öga vara torrt - hon sjunger som en ängel. ♥
Och efteråt blir det förmodligen fika - men inte för min del - lchf i all ära men jag hade mer än gärna tryckt i mig lite saft och kakor, och kanske en tårtbit. Haha.

( bilden är lånad av Therese. )
Elsa ska få ha någon av sina finklänningar ( om nu inte alla är det då. hihi. ) men vilken jag ska välja är alltid lika svårt, haha. Tänk om hon kanske skulle få ha en rosett i håret också? ♥ tihi.
Johan klev upp med Elsa imorse ♥ så att jag fick sova en timme extra, så nu slumrar han lite under tiden som jag och Elsa leker lite. hihi. Men snart måste vi börja göra oss iordning. :) Det tar ju lite extra lång tid när man har barn. Hehe. ♥

  
Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Ja man tycker inte att hon ska skaffa barn om hon inte kan se efter dom, jag blev förbannad men är alldeles för feg för att säga nå :-P men försökte finta bort ungen på ett fint sätt haha ;-) Kram

Skrivet av: Rebecca
I

Du är då för söt du =)

TACK gumman <3



Ses sen!



puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: