Min plattång är död.

I personligt.,

Häromdagen så stod jag i godan ro och plattade håret framför vår hallspegel - och då hände det.
- Knaster och sprak.
Hmm, tänkte jag - vad var det där? Och sen fortsatte jag platta håret - men plattången gjorde inte sitt jobb längre, håret vart inte platt.
Jag tittar fundersamt på plattången och trycker på den igen, ändrar temperatur - men ingenting händer. Jag skakar lite på den och trycker igen, då hoppar den igång och blir varm på ett kick - men sen händer det igen.
- Knaster och sprak. Lampan blinkar till lite hopplöst som om det var plattångens sista andetag.
Och sen var den död, död, död. :(

Jag är ledsen, jag älskar min plattång - men nu får jag använda vågtången istället. Tills Net-on-Net har reparerat min älskade Björn Axén straight and curl. Snyft.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: