En jättebra helg.

I Fotografier.,

Brännbollsyran 2010 är nu avklarad - och jäklar vilken helg. Hehe. :)
Att skriva ner allt i ord skulle bli ett alldeles för långt blogginlägg, så jag tänker helt enkelt inte göra det. :) Och bilder får ni vänta med ett tag till - eftersom det är Rebecca som har fotat det mesta.
Men några bilder har vi lyckats fota själva. :)
En jättebra helg, med mycket skratt, lite alkohol och sena kvällar på Folkets Park.

Inte så pjåkigt en fredagmorgon. :) tihi.

Och en björnbuse mittemot ;)

Björnligan. :)

Mimmi Pigg i vimlet på yran.

Och min kära björnbuse. tihi. ♥

Smurfarna. ;)



Man blir hungrig av att spela brännboll. :)

Robin poserar. :D haha.

Och Rebecca var nykter. Jag lovar. Haha. ♥

Cartoon Heroes in action:







Även om vi spelade uruselt så hade vi väldigt roligt och vi vann faktiskt pris för bästa utstyrsel. :) tihi.

En toppenhelg. ♥
( men idag är jag INTE på topp, haha. )


  
Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Hade velat se er irl! :D

Har fört över pengar till dig nu, hade tänkt ge dig dom i helgen men har ju legat sjuk :(

Puss!

Skrivet av: - säändie
I

Lätt snyggaste laget ;) Ni verkar ha haft en toppen helg! HIhi. Puss!

Skrivet av: Sandra
I   Blogg: http://sandrahelenekristina.blogg.se/

Riktigt snygg utstyrsel :) hihi. jag har skaffat en blogg du ;)

Skrivet av: -Malin och Ella
I   Blogg: http://malinochella.blogg.se/

Oh va kul :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: