En jättebra dag.

I personligt.,

Jag och Sandra hade en toppendag igår. ♥ tihi. :)
Vi möttes på parkeringen vid tio och efter att ha lämnat Elsas bilbarnstol hemma ( så att Sandra kunde sitta fram och så att vi kunde fälla ner baksätena - för att få mer lastutrymme, hehe. ) så åkte vi mot Gävle/IKEA.
Ett litet stopp i Tönnebro eftersom Sandra hade glömt att äta frukost, haha, och sen ytterligare en halvtimme senare var vi framme. :)

Innan vi gick till IKEA så shoppade vi lite i köpcentret bredvid, hihi. Tre påsar följde med mig hem:
en från H&M
en från Gina Tricot 
en från BikBok
.
Men det var inte många kronor jag spenderade där - allt var på rea - utom en over-size t-shirt från H&M med tryck på, i form av Rolling Stones-tungan. :) Men där hade jag ju faktiskt ett presentkort. hihi. Och jag och Sandra lyckades få med oss exakt likadana linnen, en t-shirt och ett par örhängen - man blir som man umgås eller? ;) hehe. ♥
Och när vi hade fått nog av affärerna så drog vi vidare till det efterlängtade IKEA. ♥ hehe.
Där inne var vi i några timmar och fyllde vår kundvagn med fina saker. :) tihi. Och på tag-själv-lagret fick vi visa musklerna lite, eftersom både jag och Sandra handlade rätt tunga saker. Haha.
När allt var betalt och klart så väntade nästa utmaning - att packa in allt i bilen, hehe. :) Folk som såg oss måste nog ha skrattat lite. :)
Men vi lyckades fantastiskt bra med att lyfta in alla tunga kartonger och påsar i bilen. :) Även om vi kanske inte var så vackra under tiden, haha. :) ♥

En del av det som fick följa med hem:
- Två förvaringskuber till Elsas rum ( hyllor med namnet Expedit. )
- Förvaringslådor till Elsas kuber.
- Dekorationsvaser till Elsas rum.
- Ljuslyktor.
- En ny filt.
- Tyg ( så att jag kan sy nya kuddfodral. )
- Små rosa förvaringspåsar till Elsas rum.
- Säkerhetsgrejer till lägenheten, som t.ex. petskydd för eluttagen.


När vi var klara så kände vi oss välförtjänta av mat
- så vi gick till donken. :) Nuggets för min del, jummie. hihi.
Det blev en mycket lång dag med mycket skratt.


  
Skrivet av: - säändie
I

härlig recension av dagen - som för övrigt var superbra! haha, ja nog måste människorna runt omkring oss & de som satt & åt mat skrattat åt oss ;)



"andas mickis, andas" & alla ljud som kom ur våra munnar :p



tack för en toppen dag gumman ♥

alltid lika mysigt.

Skrivet av: Helen mamma till Lea
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

tack igen vännen <3 Trevlig helg! kram

Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Ja ciaga är det bästa som finns! :D



Visa bilder när ni ordnat till det med de nya sakerna i Elsas rum :D Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: