Elsas rum.

I Lilla Elsa,
Kuberna är monterade och nu saknas bara en garderob åt vår lilla prinsessa. ♥ tihi.
Och jag ger er en smygtitt i Elsas rum, hihi.

De rosa förvaringspåsarna från IKEA. ♥

En kub från IKEA, och några förvaringslådor. :) Ni ser även min gamla lila bil bredvid, tihi.

Den andra kuben med både förvaringslådor, böcker och bokstöd. :) Även en av mina vita pinnstolar ( som tog en evighet att måla, haha. ) och min gamla lära-gå-vagn.

En rosa liten pall från IKEA. :) tihi.

Min gamla mimmi-pigg lampa har en självklar plats bredvid Elsas säng. hihi.

Elsas jättefina bokstöd som hennes kära pappa har köpt åt henne. ♥

En underbar prinsess-hängare. :) tihi. En present ifrån Therese, Pär och Liam. ♥

Utsidan på Elsas sovrumsdörr. :) Även denna en present från Therese, Pär och lilla Liam.

Elsas jättefina gunghäst som är en present från min moster Mira m. familj. ♥

Elsas tavelhylla, med en söt kanin och tre inramade foton ( en present från familjen Sjödin/Aspenfelt ) på henne och söta Sam. ♥

Elsas andra tavelhylla, med fina Lasse Åberg tavlor ( present ifrån Therese, Tony och Tristan ), en tandburk och en hjärtformad silver-ask.

Och Elsa fick självklart låna min gamla lära-gå-vagn, som Elsas mormor målade rosa när jag var liten - och de fina klistermärkena är också från 80-talet. :) tihi. ♥

Jag blir alltid alldeles lugn när jag går in i Elsas rum. Det är mysigt på något vis. :) tihi. Om det har med inredningen eller att det är där älskade Elsa sover vet jag inte. :) hehe. ♥

  
Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Åh vad mysigt! :D Puss

Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Tack för svaret :)

Skrivet av: Fredrika
I   Blogg: http://fredrikaeklund.blogg.se/

Mysigt rum :)



Iaf så.. nja, de har inte skitit nå löst än.. När dom ska bajsa måste jag till och med ta en tops eller något spetsigt föremål och köra in i skitkorven som är halvvägs ute och dra medans dom drycker på. OKEJ DET DÄR LÄT FRÄSCHT. men dom är fruktansvärt hårda i magen.. Men nu borde allt hårda kommit snart.. hållt på hela dan med bajskulor. Snart har jag så jag kan sälja på Torgboden :P Vi ses väl säkert imorrn? :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: