Dröm sött.

I personligt.,

Om en liten stund ska jag krypa ner under mitt mjuka täcke - som för tillfället är vitt med rosor på, tihi.
Och sen ska jag försöka få lite skönhetssömn, det behövs! Hehe.
Men innan jag går in i sovrummet så öppnar jag dörren in till Elsas rum och tittar lite på henne, beundrar vår lilla prinsessa. ♥
Barn ser så fridfulla ut när de sover - tänk om man kunde sova hälften så skönt som dem, då vore man väldigt utvilad på morgonen när väckarklockan ringer. Hihi. :)
Och imorgon hoppas jag att Elsa vaknar på rätt sida och är på bättre humör. :) hihi. ♥ Ingen gnällspik, bara solsken. :D haha.


  
Skrivet av: Freddan
I   Blogg: http://fredrikaeklund.blogg.se/

VA? har du också ont i tungan? Sjukt.. Ja, precis längsmed sidorna är det som mest svällt.. men jag är inte röd. Däremot är det omöjligt att äta starkt, typ salt och sånt. Eller sånt som är hårt, chips osv.. Har dessutom otroligt dåligt smaksinne. Men inte nå täppt i näsan eller förkyld i övrigt.



Gå till doktorn och få svar så slipper jag :P



Har du dålig andedräkt förresten? pinsam fråga, men jag är aldrig "inte pinsam" :P jag har SKITDÅLIG ANDEDRÄKT!

Skrivet av: - säändie
I

Jag går också in & beundrar våra barn innan läggdags. Man fylls av sådan underbar känsla & lycka när man inser att det är just ens eget/egna barn. Vi har definitivt gjort rätt val, när vi valde att skaffa barn <3



Hoppas att Elsa vaknar med ett strålande humör! :)

Skrivet av: Fredrika
I   Blogg: http://fredrikaeklund.blogg.se/

Ja, jag vet hur det är med gnället..

Men "det går över" :P fast det skiter man väl i för tillfället.. man orkar inte med gnäll.. du kan ju iaf tänka på oss som har två som gnäller, ibland tre... :S




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: