2010.07.28

I personligt.,
Idag har jag tvättat och städat hela dagen. Så nu är det rent och fräscht i hela lägenheten och det doftar sommar. :) tihi. När städningen var klar så följde jag med Sandra ner på Rusta en stund, hon skulle köpa allrengöring - eftersom hon också skulle städa idag. Hihi.

Lite senare när Elsa har somnat så tänkte jag ta en lång, varm dusch och sen ska jag mysa i soffan. :) Det förtjänar jag efter en dag utan många minuters vila. Hehe. Svettigt blev det när jag dundrade omkring i lägenheten med dammsugare och golvmopp. Haha. :)

  
Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Ja idag verkar det ha varit en riktig städdag, jag har också kämpat på med det hela dagen! :p Puss

Skrivet av: Helen - mamma till Lea
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

härligt, elsa kommer nog få glädje av den hon med när hon blir tillräckligt stor att intressera sig :) kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: