2010.07.22

I personligt.,
Idag har jag inte suttit stilla många minuter. :)
På morgonen klev jag upp med sötaste Elsa, myste lite i soffan och lekte. :) hihi. ♥

Efter det så gick jag över till Sara, min granne, för att låna hennes symaskin, HAHA. Det är ju ett kapitel för sig. ;)
Den där symaskinen ville äta upp mitt tyg, haha. Tråden gick av, snurrade fast, virade in sig i allt, haha. Herregud så vi höll på. ;) Men tillslut lyckades vi sy mina cykelbyxor och Johans Björnligan tröja med nummerskylt. :) tihi.
Tack för hjälpen Sara. ♥
( Hur många personer behövs det för att sy en sick-sack-söm? Hehe. )

Och när det var färdigt så åkte jag, J och Elsa ner på stan för att inhandla diverse smink och smågrejer inför helgen och Brännbollsyran. :) På hemvägen stannade vi till på ica och laddade upp med lite lunch inför morgondagen. :)
Vi vände nästan på en gång när vi kommit hem, vi packade bara iordning övernattningsgrejer till Elsa ( eftersom hon ska sova hos sin morfar och bonusmormor imorgon ) och sen åkte vi hem till morfar på Björktjära och lämnade sakerna. :)

Innan vi fick åka hem och natta lilla Elsie så stannade vi till vid Björktjära tjärn för att öva lite brännboll. :) Och vad säger man?
Jag är hopplös - då är det ingen idé att träna ;) Haha.

Och nu blev det här inlägget väldigt långt. :) Men jag har fått suttit still en liten stund i soffan nu på kvällskvisten - men än är det mycket kvar att göra, haha. Och sen ska jag ta en dusch och stupa i säng. :)
Imorgon behövs det mycket energi. :)

  
Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

haha, ja det där med symaskin är ju en konst för sig, det var inte bara inte som du själv också fick uppleva :p haha! :D

Puss!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: