wii. 100118.

I De allra bästa.,

Igår kväll umgicks jag, Johan o söta Elsa med Rebecca, Robin o deras lille Sam. :) temat för kvällen var: nintendo wii. O jag säger såhär:
Damerna dominerade, minst sagt! ;D wiho. o jag spöade t.o.m. grabbarna när jag ammade elsa. haha. men svettiga blev vi nog allihopa, så som vi vevade med armarna, heh.
så det slutade med att grabbarna aldrig mer kommer vilja spela wii med mig o rebecca. haha.

men som alltid tillsammans med familjen sjödin/aspenfeldt - S K O J. :)


  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://annacamilla.blogg.se/

Tackar. Ja, jag har verkligen fått motivation nu så då är det bara att ligga i ;) Gick ju aldrig ner allt efter Tim heller så det är roligt att det äntligen börjar hända grejer! Du får väll komma och "gå" rutten med mig någon dag ;p Puss.

Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.dinstudio.se

Tusen tack =) Det var sjukt roligt och skönt att få visa grabbarba vart skåpet ska stå ;)

Ska vi invardera Tony och Therese på torsdag då kanske och ta en spelkväll där också?



puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: