21:a, 22:a o 23:e januari.

I De allra bästa.,
eftersom min mamma inte hade träffat elsa sedan den 27:e december så kom hon o hälsade på några dagar. :) jättemysigt att ha mamma här o elsa tyckte om mormors besök hon med. :) tihi. ♥
elsa fick sina kvällsbad av sin mormor o de pratade med varann hela tiden, jag o mamma pratade nog inte ens hälften så mycket med varann. ;) heh.
vi gjorde inget särskilt under mammas besök, myste mest hemma men vi hann med en runda på stan - o mormor köpte kläder till sitt barnbarn of course. ;) heh. O sen fyllde hon min lägenhet med nya fina gröna växter. tack o bock. tihi.
älskade mamma. jag önskar att du o lillasyster bodde närmare. ♥





elsa var lite arg på mormor som väntade så länge innan hon kom o hälsade på oss, så hon försökte bitas lite ;) haha. vår lilla dreggel-prinsessa försökte verkligen äta upp sin mormor, haha. ♥

elsa tar sikte på mormors finger. haha.

börjar med en liten tugga. :)

biter lite hårdare. ;) tihi.

ser lite halvtokig ut. ;) hihi.

mums med mormor. haha. :)

  
Skrivet av: Bästaste mormor
I

Vilka härliga bilder på lilla kannibalen :)

Förlåt gumsan om jag inte pratade så mycket med dig...men Elsa och jag har ju fullt upp med att lära känna varann... Dig känner jag ju redan :)

Älskar er! Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: