100128.

I personligt.,



Idag klev jag o Elsa upp klockan åtta. :) Elsa åt lite o sen fick hon snällt sitta i babysittern o titta på mamma när hon duschade. haha. :) o det gick alldeles utmärkt, hon bara satt där o var så söt, mätt o belåten. tihi. ♥
o efter ett blöjbyte tog hon en liten tupplur medan jag bytte om från johans morgonrock till mina egna kläder. haha. o sen åt hon lite mer o fick ännu en ny blöja. O sen fick även hon hoppa ur pyjamasen o hoppa i lite rena kläder. :) hihi.

Därefter pulsade vi ut till bilen o tro på fan att jag ramlar. haha.
Med Elsa i bilbarnstolen i vänsterhanden, skötväskan hängandes på axeln o liggdelen till vagnen i högerhanden så pulsar jag genom snön tvärs över gården, o hör hur porten bakom mig öppnas o hur det kommer ut några personer o tjoffs sa det.
Så gled foten iväg åt helt fel håll o jag lyfter liksom från marken o landar på rumpan ( vilket blev rätt mjukt, haha ) o liggdelen till vagnen försvinner ner i snön, likaså skötväskan, men älskade Elsa märker i stort sett ingenting eftersom jag gjorde allt för att hon inte skulle göra sig illa, vilket gick utmärkt - för bilbarnstolen landade i famnen på mig. haha.
O eftersom jag vet att det var flera personer bakom mig, som såg hela spektaklet så tänkte jag bara: åh snälla rara gud, jag vill i n t e att de kommer hit o erbjuder mig sin hjälp. haha. Då skulle jag nämligen skämmas ögonen ur mig, haha. Så jag slet till mig skötväskan o liggdelen o hivade upp elsa o skyndade mig till bilen, haha. o jag var täckt med snö från topp till tå ungefär. haha.

O på bvc skötte sig Elsa lika bra som vanligt. :) tihi. O vår söta prinsessa väger nu 5975 gram o är 60,5 cm lång. Hon höll vår deal om att åtminstone inte väga mer än 6 kilo. haha. med lite marginal iaf. :)
Efter det mötte vi upp Rebecca o Sam på stan o lunchade på krokanen, som vanligt. ;) heh. o därefter gjorde vi lite fynd på rean, hihi. man kan ju faktiskt inte låta bli o handla kläder till våra små monster när det är halva rea-priset. tihi.
Elsa fick;
två pyjamaser.
två klänningar.
en body
. :)
tihi, o allt för under 200 kronor. katjing. hihi.

tusen tack för en trevlig lunch rebecca o sam, alltid lika trevligt. ♥

  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Tack själv vännen <3

Ses i morgon =)



kram

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Du får ta det lite lugnare, inte ramla! Tur Elsa hamna i famnen på dig iaf :)

Ses ikväll :) Puss

Skrivet av: Bästaste mormor
I

Saknar mormors gull! Nu är det bara en vecka kvar! Puss!

Skrivet av: Bästaste mormor
I

Elsa är verkligen större än du var när du var 2 månader :) Du vägde 4630 gram och var 54 cm lång :) Iofs var du betydligt mindre än Elsa när du föddes också :)Du var ju ungefär lika stor vid 2 månaders ålder som Elsa var när hon föddes :)

Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

de blir du inte alls de. min hosta är okej ;) haha! såg du att jag bytt hårfärg?! impuls grej.. SÖT elsa var på bilden. hihi!:)

Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

ja det blev inte för mörkt. jag gillar de faktiskt :) hihi!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: